نخ لیفت شکم

نخ-لیفت-شکم

نخ-لیفت-شکم


برای کسانی که به دنبال گزینه ای کم تهاجمی هستند، نخ لیفت شکم به عنوان یک جایگزین محبوب ظهور کرده است. این یک روش زیبایی کم تهاجمی است که برای سفت کردن و لیفت کردن پوست شل در ناحیه شکم طراحی شده است.

نخ لیفت شکم

داشتن شکمی خوش فرم و تراشیده یک هدف زیبایی برای عموم مردم است. در حالی که جراحی شکم سنتی (ابدومینوپلاستی) نتایج چشمگیری را ارائه می‌دهد، این جراحی‌های بزرگی هستند که با زمان استراحت و بهبود قابل توجهی همراه هستند. برای کسانی که به دنبال گزینه ای کم تهاجمی هستند، نخ لیفت شکم به عنوان یک جایگزین محبوب ظاهر شده اند.نخ لیفت شکم که به عنوان نخ های PDO (نخ های پلی دیوکسانون) نیز شناخته می شود، یک روش زیبایی کم تهاجمی است که برای سفت کردن و لیفت کردن پوست شل در ناحیه شکم طراحی شده است. برخلاف روش‌های سنتی شکم که شامل برداشتن پوست اضافی با جراحی است، در این روش از نخ‌های تخصصی که در زیر پوست قرار داده می‌شود، استفاده می‌شود تا ظاهری سفت‌تر و خوش‌رنگ‌تر به دست آورد.نخ لیفت شکم نخ های زیست سازگار و قابل جذبی هستند که از پلی دیوکسانون، ماده ای که معمولا در نخ های پزشکی استفاده می شود، ساخته شده اند. این نخ ها در انواع مختلف با خار، مخروط یا بافت صاف وجود دارند.نخ های PDO خاردار، این نخ ها دارای خارهای ریزی هستند که به طور فیزیکی بافت های افتادگی پوست را بلند و محکم می کنند.نخ‌های PDO دندانه‌دار، مانند نخ‌های خاردار، دندانه‌های روی این نخ‌ها اثر بلند کردن قوی‌تری دارند.نخ های مونو،این رشته های صاف تولید کلاژن را تحریک می کنند و به مرور زمان منجر به سفت شدن تدریجی پوست می شود.نوع خاصی از نخ مورد استفاده به نتیجه مطلوب و شدت شلی در ناحیه شکم بستگی دارد.

نخ لیفت شکم
لیفت با نخ های لیفتینگ معمولاً هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد.

مزایای نخ لیفت

برای افرادی که به دنبال بهبودی ظریف اما قابل توجه در ظاهر شکم خود هستند، نخ های شکم چندین مزیت را ارائه می دهد.داشتن خطر کمتر نسبت به جراحی که برخلاف روش های سنتی شکم، این روش نیازی به برش های قابل توجه یا بیهوشی عمومی ندارد. این به معنای درد، ناراحتی و جای زخم کمتر است.زمان بهبودی کوتاه‌تر به این طریق که نخ‌های لیفت شکم به حداقل زمان استراحت نیاز دارند و به بیماران این امکان را می‌دهند که بیشتر فعالیت‌های روزانه خود را در عرض چند روز از سر بگیرند و سریع بهبود یابند.کاهش هزینه که در مقایسه با جراحی شکم سنتی، این روش به طور قابل توجهی هزینه کمتری دارد. لیفتینگ ظریف، نخ های تامی تاک نتیجه ای طبیعی ارائه می دهند و پوست را بدون تغییر ظاهری چشمگیر سفت و لیفت می کنند.و در ضمن تولید کلاژن را تحریک می کند به این صورت که انواع خاصی از نخ ها تولید کلاژن را در پوست تحریک می کنند که منجر به بهبود طولانی مدت در بافت و کشسانی پوست می شود.

شرایط سفت کردن شکم با نخ لیفت شکم

بسیار مهم است که با یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز بورد مشورت کنید تا مشخص شود که آیا نخ های شکم گزینه مناسبی برای شما هستند یا خیر. در طول مشاوره، پزشک شلی شکم، کیفیت پوست و سلامت کلی شما را ارزیابی می کند تا از مناسب بودن شما برای این روش اطمینان حاصل کند.روش تامی تاک نخ معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود و شامل این مراحل است که ،اول آماده سازی انجام میشود به این صورت که ناحیه تحت درمان با یک بی حس کننده موضعی یا تزریق بی حس کننده موضعی کاملاً تمیز و بی حس می شود.سپس قرار دادن نخ که پزشک با استفاده از یک سوزن یا کانول نازک، نخ های جوانساز را با دقت در نواحی مشخص شده شکم وارد می کند. نقاط درج معمولاً حداقل هستند و به سرعت بهبود می یابند.سپس نوبت به قرار دادن نخ می رسد و سپس نخ ها در موقعیت قرار می گیرند و به آرامی سفت می شوند تا به اثر بالابری مورد نظر دست یابند.بسته شدن زخم که هر جای سوراخ ریز ممکن است با باند استریل پوشانده شود.بسته به تعداد نخ های استفاده شده و پیچیدگی ناحیه درمان، کل روش معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد.پس از انجام عمل نخ شکم، می توانید انتظار داشته باشید که کمی ناراحتی، تورم و کبودی در ناحیه تحت درمان را تجربه کنید. این عوارض معمولا موقتی هستند و در عرض چند روز برطرف می شوند. در اینجا چند نکته مراقبت پس از درمان برای بهبودی مطلوب وجود دارد که اینگونه میباشد .برای کاهش تورم، کمپرس سرد را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید.تا چند روز از فعالیت های شدید خودداری کنید.لباس های گشاد بپوشید که ناحیه درمان را تحریک نکند.از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید و روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید.بهداشت را رعایت کنید و ناحیه تحت درمان را تمیز نگه دارید.برای اطمینان از نتایج بهینه و به حداقل رساندن خطر عوارض، رعایت دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از پزشک بسیار مهم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *