نخ لیفت صورت

نخ لیفت صورت

نخ لیفت صورت که برای لیفت صورت استفاده میشود معمولاً یک روش سرپایی است که تحت بی حسی موضعی با حداقل درد انجام می شود و باعث تحریک پوست جهت کلاژن سازی میکند.

نخ لیفت صورت

پیری یک فرآیند طبیعی و زیبا است، علائم قابل مشاهده روی صورت ما گاهی اوقات باعث می شود احساسی ضعیف نسبت به بهترین حالتمان داشته باشیم. برای کسانی که به دنبال بازیابی ظاهری جوان هستند، روش های زیبایی مانند لیفت صورت و لیفت با نخ به طور فزاینده ای محبوب شده است.نخ های لیفت صورت که به عنوان لیفت با نخ یا نخ های خاردار نیز شناخته می شوند، یک روش زیبایی کم تهاجمی هستند که برای لیفت و بازتعریف مجدد ویژگی های افتادگی صورت طراحی شده اند. بر خلاف لیفت صورت در زمان قدیم که به صورت برش های جراحی انجام میشد  و دستکاری عضلانی هم درگیر این مسئله بود، لیفت با نخ از بخیه های قابل جذبی استفاده می کند که به صورت استراتژیک در زیر سطح پوست قرار می گیرند. این بخیه ها، اغلب خاردار یا بافت دار، وظیفه بلند کردن و سفت کردن دقیق نواحی مورد نظر فراهم می کنند و در نتیجه کانتور جوان تری ایجاد می کنند.

نخ لیفت صورت
استراحت و ریکاوری بلافاصله پس از عمل یکی از عوامل اصلی ضروری است که با رعایت آن بهترین نتیجه حاصل از لیفت صورت با نخ پدیدار میشود

انواع نخ

این نخ های قابل جذب رایج ترین نوع مورد استفاده برای لیفت هستند. نخ‌های PDO یا همان نخ های لیفتینگ تولید کلاژن را تحریک می‌کنند و در عین حال یک اثر لیفتینگ موقتی ایجاد می‌کنند که معمولاً 12 تا 18 ماه طول می‌کشد.نخ های pcl در مقایسه با نخ های PDO ماندگاری طولانی تری دارند (تا 2 سال). علاوه بر این، آنها تولید کلاژن را تحریک می کنند و ظاهری جوان تر را حتی پس از حل شدن نخ ها ایجاد می کنند.این نخ ها عمدتاً برای بلند کردن نواحی وسیع تری مانند خط فک و گونه ها استفاده می شوند. طراحی خاردار آنها یک اثر لنگر قوی ایجاد می کند و نتایج طولانی تری (تا 5 سال) ارائه می دهد.

مزایا و معایب لیفت

در مقایسه با لیفت صورت سنتی، لیفت با نخ روشی کم تهاجمی با حداقل زمان استراحت است.لیفت با نخ به جای تغییر چشمگیر، بهبودی ظریف و طبیعی به نظر می‌رسد.زمان بهبودی لیفت با نخ به طور قابل توجهی کوتاهتر از لیفت صورت به روش قدیم است است و به افراد این امکان را می دهد تا به سرعت به فعالیت های روزانه خود بازگردند.به طور معمول، لیفت با نخ نسبت به لیفت صورت سنتی هزینه کمتری دارد.خطرات مربوط به لیفت با نخ معمولا کمتر از خطرات مرتبط با لیفت به روش قدیم است.اثرات لیفت لیفت با نخ موقتی است و معمولاً 12 تا 18 ماه طول می کشد، بسته به نوع نخ مورد استفاده.لیفت با نخ برای افتادگی قابل توجه یا چین و چروک های عمیق مناسب نیست. آنها برای سستی خفیف تا متوسط و برای رفع نگرانی‌های خاص مانند بلند کردن ابرو، تعریف چانه یا تیز کردن خط فک مناسب هستند.اگرچه نادر است، اما عوارض بالقوه ممکن است شامل عفونت، کبودی، تورم، عدم تقارن، دید نخ یا شکستگی باشد.

جوانسازی پوست با نخ لیفت صورت

مشاوره اولیه با یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک واجد شرایط بسیار مهم است. در طول این بحث، نگرانی‌ها، نتایج مطلوب و سابقه پزشکی شما برای تعیین مناسب بودن برای لیفت با نخ ارزیابی می‌شود.نواحی مورد نظر بر اساس لیفت مورد نظر علامت گذاری می شوند و سپس با یک بی حسی موضعی یا تزریق بی حسی موضعی بی حس می شوند.با استفاده از یک سوزن نازک، نخ های جوانساز به دقت زیر پوست در نقاط استراتژیک فرو می روند. بسته به نوع نخ انتخاب شده و نتایج مورد نظر، تعداد و محل قرارگیری نخ ها ممکن است متفاوت باشد.سپس نخ ها به آرامی لنگر می زنند و برای دستیابی به اثر بالابری بهینه تنظیم می شوند.نتایج فوری، با لیفت ظریف و تعریف بهبود یافته قابل مشاهده است. زمان بهبودی حداقل است، با پتانسیل برای تورم خفیف، کبودی یا حساسیت که معمولاً در عرض چند روز فروکش می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *